مانند شهدا عمل کنیم و ولی‌مان را تنها نگذاریم.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
امیر حیدری اضافه کرد: نیروهای مسلح با تربیت ولایی و حسینی رشد کردند و امروز ماموریت‌شان اعتلای کلمه الله است. در بین نیروهای مسلح، ارتش و نیروی زمینی ارتش جایگاه منحصر به فردی در ذهن نورانی امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا داشته و دارند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت خود فرمودند که ارتش باید ارتش اسلام و انقلاب باشد و امر فرمودند که در روز 29 فروردین نیروهای ارتش به رژه بپردازند و مردم به آن احترام بگذارند. ارتش نیز لطف الهی‌گونه امام را فراموش نکرد و با حضور در خطرناک‌ترین صحنه‌ها از اسلام و انقلاب دفاع کرد که مصداق این امر تقدیم 48 هزار شهید به انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدای مدافع حرم در راه اسلام است.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شهید مدافع حرم «محسن قوطاسلو» گفت: بنده به دلیل ماموریتی که داشتم، توفیق نداشتم این شهید را از نزدیک ببینم اما آنچه شنیده‌ام این است که این شهید بزرگوار با رفتار و اخلاق خود همچون ستاره‌ای می‌درخشیده است. شهید قوطاسلو با رزم ماندگار خود در سوریه رشادت و پایمردی خود را به اوج رساند و با شهادت سعادتمند شد.
 
امیر حیدری در پایان گفت: نیروی زمینی ارتش با اقتدار و مجهز آماده است که در رکاب ولی امر مسلمین طومار هر تهدیدی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هم بپیچد و مردم با آرامش در کشور ایران اسلامی زندگی کنند.


برچسب‌ها: ارتشنزاجاشهدامدافعحرم

تاريخ : شنبه 26 فروردين 1396 | 15:40 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت